OMG guys, ik vond het weer zo'n enorm leuk en geslaagd toernooi
Zo fijn om jullie allemaal weer te zien, ik heb me echt de hele dag goed vermaakt ;D
Awesome natuurlijk dat Tekkenidool JDCR er ook gwn was, een eer om met hem in de Poule te zitten ;D
Heb nu ook eindelijk weer mensen een beetje kunnen spreken ^^, wat groeit iedereen toch snel in een halfjaar,, echt ziek,
Props natuurlijk aan de mensen die ervoor hebben gezorgd dat dit mogelijk was
@Ricardo
Wat heb ik jou gemist bro, ik heb t volgens mij al tig keer gezegd maar srsly, wat zorg jij toch voor een goede leuke positieve sfeer altijd op de toernooien. Gratz met het neerslaan van Chin ^^ Zieke YOLO move ook bij JDCR, geweldig.
Hopelijk zie ik je snel weer ;D
@Stefan
Ik heb helemaal geen foto's van je kinderen meer gezien D:
Maar gelukkig kan ik fb goed bijhouden ^^
Leuk je weer gezien te hebben, heb behoorlijk veel nieuwe series op mn lijst kunnen krijgen door jou haha, zal ze uitchecken ^^
Hopelijk tot volgend toernooi!
@Chinsie Shoe
LOL, nee, hoop dat je lekker gegeten hebt gister, denk dat je gwn te hongerig was en daardoor ff je gevreesde plek liet hangen. Leuk je weer te zien of course,
En top dat je JDCR meebracht ;D
@Jimmy
Hppy birthday still bro, hoop dat je een leuke dag hebt gehad, en een lekkere Turkse pizza naar binnen hebt gewaffeld.
Jammer dat je wel uit dezelfde provincie komt als China, maar niet zo goed bent...
LOL
Nee, was leuk je weer te zien ;D
@Roberto
Leuk om je te ontmoeten ;D! Je bracht een leuke gezellige hype met je mee, heerlijk (:
Hopelijk tot snel
@Dennis
Hahaha altijd weer gezellig ^^, helemaal geen casuals meer kunnen spelen, maar was weer tof om je te zien en je was zo schattig met je subway xD
@Ritsaert
Lekker eh, koude kip ;]
Samuel
Geen casuals, I know I know,,, maar we zaten iig in dezelfde poule ;]
Tot volgende keer ;D
Rest van alle mensen, Im sorry, ik ga nu melk halen om vervolgens eindelijk mijn langverwachte en welverdiende lievvies van Monin siropen in mn koffie te pleuren
Hartelijk bedankt voor het begrip en ik vind jullie LIEF
|