Op de E3 live stream van Gamespot heeft Katsuhiro Harada laten weten dat de eerste updates voor Tekken Revolution al in voorbereiding zijn. Daarnaast sprak de producent van de Tekken serie ook over de opzet en toekomstige wensen voor de game.
De inhoud van deze eerste updates zijn niet bekend, maar de game is technisch zo opgebouwd dat deze content ten alle tijden toegevoegd kan worden zonder dat een getimede update vanuit de PlayStation Store hiervoor nodig is. Daarnaast kunnen deze updates van alles zijn, het is technisch mogelijk dat nieuwe characters, nieuwe stages of nieuwe modes zoals customizations toegevoegd kunnen worden. Volgens Harada is de feedback van de fans allesbepalend voor de inhoud van deze updates.
Zo werd er al gesproken over de wens om een nooit eerder bespeelbare character toe te voegen, maar de Japanner wou er nog niet gelijk een belofte van maken en waardeert hij de eventuele verassingsfactor die erbij zou komen kijken. Nadat eerder op Twitter een toevoeging van Practice Mode min of meer al beloofd werd, is het volgens Harada best mogelijk dat meer offline modes toegevoegd zullen gaan worden in de toekomst om onder andere offline toernooien te ondersteunen. Voorlopig wilt het Tekken team zich richten op het versterken van de huidige modes en zoveel mogelijk mensen er toe zetten om de game te downloaden.
Misschien komt er wel binnekort die ene nieuwe character die binnekort in tekken gaat verschijnen? (zie facebook van tekken, de winnaars van tekken card tournament hebben hiervan een standbeeld gekregen)
Misschien komt er wel binnekort die ene nieuwe character die binnekort in tekken gaat verschijnen? (zie facebook van tekken, de winnaars van tekken card tournament hebben hiervan een standbeeld gekregen)
Ik vind het spel nog wel iets hebben... Het enige nadeel vindt ik persoonlijk dat je vijand veel te snel dood is (of jijzelf) als power en vigor heel hoog staan, endurance doet daar ook nauwlijks iets tegen... Je bent al dood voor je die tegenstander zijn speelstrategie kent. Gelukkig kom je zo een spelers NOG niet zo vaak tegen :p Iemand die dit idee ook heeft?
Ik win vaak op geluk.
Ik ben een in verliezen als het om online vechten gaat .
maar je krijgt soms wel de kans om sommige spammers voor te zijn gelukkig.
Ik haat sommige Kazuya spelers en Marshall Law spelers, ik kom soms daar niet tussendoor
Ik vind het spel ook veel beter dan TTT2 eerlijk gezegd... Wel spijtig voor het wachten Ps kan mijn bankkaart niet lezen op 1 of andere manier, geen idee waarom want ik heb het niet bij andere dingen online kopen... Dus ik kan geen coins kopen