In tegenstelling tot de PS3 en X360 versie van Tekken Tag Tournament 2 krijgt de game op de Nintendo Wii U niet te maken met een Online Pass. Desondanks wordt wel dezelfde online ervaring beloofd.
Het fenomeen Online Pass is een manier om piraterij en het doorverkopen van games tegen te gaan door de online mode van een game per console te beperken. Bij een doorverkoop van een game moet een nieuwe Online Pass aangeschafd worden. Namco Bandai heeft echter besloten om dit niet toe te passen op de Nintendo Wii U versie van Tekken Tag Tournament 2.
Wanneer je de game voor het eerst online wilt spelen, krijg je echter wel nog een verplichte update van 1,5 GB voorgeschoteld. De game beschikt verder over alle eerder uitgebrachte downloadable content inclusief diverse Nintendo extra's.
ik heb er niet zoveel problemen mee behalve tekken ball...
maar waarom krijgt de WII U geen online pass? die vind ik eigenlijk om eerlijk te zijn onzin....
Het kan mij ook niet veel schelen het gaat er mij om dat ze meer besteden aan Tekken voot de WII maar ho maar, voor de ps3 en de xbox regelen ze geen moer, en ik weet zeker dat de WII ook al meteen alle DLC characters heb.
hmmm, het ontbreken van tekken ball mode voor ps3 is een dramatisch spijtig gebeuren. Nintendo Wii is een familieconsole en neemt wellicht een groter marktaandeel tot zich. Van zodra er geld mee gemoeid is steken de ze wel een tandje bij.