Namco Bandai organiseert op de ESWC in Parijs een Europees Kampioenschap voor Tekken Tag Tournament 2. De Nederlandse én Belgische kwalificatie zal via PROG4MER verlopen en vinden plaats op respectievelijk 25 voor Nederland en 27 september voor België.
Tussen 31 oktober en 4 november wordt in de Franse hoofdstad de ESWC georganiseerd. De Electronic Sports World Cup is er niet alleen voor grote namen als StarCraft II, Dota 2 of FIFA maar ook voor nieuwkomers als Counter-Strike Global Offensive en Shootmania Storm.
Namco Bandai is één van de sponsors van dat evenement en organiseert er het EK Tekken Tag Tournament 2. Via PROG4MER kunnen Nederlandse en Belgische spelers zich kwalificeren voor dat prestigieuze toernooi. Op 25 (NL) en 27 (BE) september (telkens om 19u30) kan een onbeperkt aantal spelers deelnemen aan de voorrondes. De beste twee spelers uit elke kwalificatie zullen het uitvechten in een offline finale op het First Look-evenement (NL) op 6 oktober
We zoeken nog steeds deelnemers voor de online kwalificaties van aankomende week, welke op de PlayStation 3 gespeeld wordt. Deze kwalificaties worden in één avond gespeeld via Player Match in de online mode van Tekken Tag Tournament 2. De top 2 van beide landen speelt op zaterdag 6 oktober de Benelux finale, waarbij de winnaar deelname aan het Europees Kampioenschap wint.
Naast de kans om een mooie prijs te winnen, is dit ook een mooie gelegenheid om een aantal online matches te spelen met andere spelers uit hetzelfde gebied. Schrijf je dus vandaag nog in en voorkom dat spelers zoals Malekith het toernooi winnen! Laat ons weten of je mee wilt gaan doen of waarom je juist niet mee wilt gaan doen.
Ik vind het vrij cool dat het online is aangezien mensen zoals ik dan makkelijker mee kunnen doen, maar dor mijn leeftijd en de skills die ik niet heb doe ik niet mee :p
Ik doe ook mee eens kijken of ik het de big3 moeilijk kan maken. Mijn complimenten aan demonitzu altijd maar weer druk in de weer om het beste uit de Nederlandse Tekken community te halen.
Ik doe ook mee eens kijken of ik het de big3 moeilijk kan maken. Mijn complimenten aan demonitzu altijd maar weer druk in de weer om het beste uit de Nederlandse Tekken community te halen.