Tekken Tunes vind ikzelf een opmerkelijke speciale feature in TTT2. Hoewel er niks mis is met de originele soundtrack van TTT2, was ik toch meteen geneigd mijn eigen ding erin te zetten voor de fun of it. De resultaat is een wir-war van metal, andere fighting game soundtracks en gewoon silly stuff; hier is ie:
• Arena : Let the madness begin (fozzy)
• Eternal Paradise : Welcome to paradise (green day)
• Sakura Schoolyard : On the rooftop of taiyo high school (rival schools)
• Moonlit Wilderness: Rainbow in the dark (Dio)
• Winter Palace: Sabrewolf theme (Killer Instint)
• Historic Town Square: Ken theme (Street Fighter II)
• Tempest: Painkiller (judast priest)
• Condor Canyon: Floods (Pantera)
• Arctic Dream: Christmas Time (Darkness)
• Dusk after the Rain: Theme of Lei Fei (Virtua Fighter 4)
• Bountiful Sea: I’m on a boat! (The Lonely Island)
• Fontana di Travi: Master of puppets S&M version (Metallica)
• Character selecter: SS deathstar supergalactic (Hanzel und Gretyl)
• Online menu: character select (Street fighter II)
• Online stage: Sagat theme (street fighter II)
Opmerkelijk is wel hoe de metal soundtracks de boel ineens intenser doet lijken in een match. Ik geloof dat een snelle beat best helpt om geconcentreert te blijven in je game.
Wat van jullie? Ook al actief bezig geweest met Tekken Tunes?
Ik gebruik het niet maar mij is opgevallen jouw keuze bij Sakura Schoolyard nl. On the Rooftop of Taiyo High School. Ik was echt een fan van Rival Schools qua storyline en game zelf. Nostalgie als ik die nummer hoor...
PSY's GANGNAM STYLE gebruiken voor Festive Parade en Gee van SNSD gebruiken voor Nederland is zeker nice. ^^
Ik gebruik het niet maar mij is opgevallen jouw keuze bij Sakura Schoolyard nl. On the Rooftop of Taiyo High School. Ik was echt een fan van Rival Schools qua storyline en game zelf. Nostalgie als ik die nummer hoor...
PSY's GANGNAM STYLE gebruiken voor Festive Parade en Gee van SNSD gebruiken voor Nederland is zeker nice. ^^
hahaha K-pop FTW probeer anders ook eens beast of bigbang
hahaha K-pop FTW probeer anders ook eens beast of bigbang
Weet je wat je moet doen, je weet toch wel de verborgen Dubai stage, je moet het liedje That Feeling van Noisestorm zetten, het past er geweldig bij en je krijgt ook zo een enorme kick bij de beat, geloof me, het is het waard.
Laatst gewijzigd door Indianangel: 17 september 2012 om 21:04. Reden: missend info
als ik een playstation en TTT2 had gehad, zou ik waarschijnlijk voor Eternal Paradise het liedje Chocolate neergezet (Soul Control) t is best humor voor Snoops stage zou ik PCD's Don't Cha doen.. voor de rest.. weet ik nog niet ik denk dat ik later wel een lijstje maak met wat ik waar doe..
ook heet het liedje die je bedoelt gewoon Gee, lol. voor als je dat nog niet wist
Daarvoor deed ik het, Rival Schools was idd te gek