Nickname: The Maxov/Aznorakh
Leeftijd: 16
Locatie/omstreek: Zwolle
Welke Tekken's in bezit: Tekken 2, Tekken 5, Tekken 6
Hoeveel jaren speelervaring: 2, met wat gaten erin.
Meest gebruikte characters: Yoshimitsu, Law, Lei
Meest gehaatte characters: Lili, Askuka, Zafina
Speelt tegen andere mensen: Als dat kan.
Mening over eigen Tekken-kunsten: Hm, ik zie mijzelf als een beginner aangezien ik pas Tekken 6 heb aangeschaft (ja, inderdaad wat laatjes) en dus weinig ervaring heb tegen andere spelers. Ik sta nu 412w 372L 52.4%.
Ik zit trouwens niet op PSN, ik heb xbox live.
Laatst gewijzigd door michael981: 10 februari 2011 om 10:43.
naam: michael
leeftijd: 16
geboren op: 24-09-1994
favo sport: worstellen
tekken games: tekken 5 alleen
meest gehaate tekken char: mokujin want het is een bankje
P.S. ben ook michael maar dat account werkt niet meer
niet mijn schuld
Nickname: Slayerslice
Leeftijd: 19
Locatie/omstreek: Roermond, Limburg, NL
Welke Tekken's in bezit: Tekken 6
Hoeveel jaren speelervaring: 15
Meest gebruikte characters: Jack-6
Meest gehaatte characters: Bob, Lars, Bryan
Speelt tegen andere mensen: Enigste offline competition die ik heb is Cervantes, hij speelt tevens Xiaoyu.
Mening over eigen Tekken-kunsten: Ik kan snel overschakelen en ziet snel tactiek van tegenstander.
Welke Tekken Spellen had je in bezit? : Tekken 2(kwijt), Tekken Tag(kwijt), Tekken 5(kwijt).
Tekken Tag opnieuw gekocht en ik leen Tekken 6 Soms van mensen. Lol
Hoeveel jaren speelervaring: Toen Tekken 3 uitkwam op Ps1 heletijd zitte klooien bij me neven. (ik was 4/5 kwist niet eens wat ik deed maar was wel mijn favoriete spel) In 2005 Tekken Tag gekocht Toen werd het echt Serieus(12 jaar toen xD) In groep 7 een keertje in de klas Tekken 4 gespeeld lol , Eind Groep 8 Tekken 5 gekocht.. Dus in totaal heb geen idee hoelang ik speel.
Meest gebruikte characters: Ling, Law, Julia, Leo
Meest gehaatte characters: Lars, Marduk
T3 was vroeger vaak één van grootste reden voor mij om vrienden te maken Ik kon tot mijn grote spijt dus enkel op verplaatsing spelen. Want mijn ouders vonden consoles maar niks, laat staan gewelddadige games. Maar zo is het begonnen en heb sindsdien altijd zo'n zwak gehad voor deze game. Misschien omdat ik het zo lang heb moeten missen Maar na jaren buiten (moeten) spelen en veel gelobby heb ik dan toch de PS2 kunnen aanschaffen met niets minder dan TTT erbij. Dat net verschenen was. Uren plezier aan beleefd, dat wel. Maar met enkel mijn jongere broer als offline opponent was er weinig uitdaging aan op den duur. Ben daarna zelf capoeira begonnen, verder gestudeerd .... en 't gamen helemaal vergeten. Er was ondertussen ook wel een PS3 in huis gekomen en voor een voetbalmatch met vrienden (FIFA) was ik altijd wel te vinden. Maar zelf kocht ik geen games meer i.t.t. mij broer. Onlangs wilde ik de PS3 (die stuk was gegaan) eens uit mekaar halen en proberen te fixen, want hij leek me ideaal om als MC te dienen in mijn thuisnetwerk.... Om een lang verhaal kort te maken. Ik weet niet of het zomaar toeval was, maar ik vond ook een Platinum-editie van Tekken 6 die mijn broertje blijkbaar ooit gekocht had. Leuke verrassing Ik heb het opgezet, eerst wat offline nostalgisch plezier beleefd en toen online gaan spelen en toen ... werd het stil... Maar ik had nooit echt door dat er zoveel denkwerk, strategy, combinaties en discipline in Tekken zat. Het niveau online buiten mijn verwachtingen en ik stond op punt om er mee te stoppen. Maar toen ik na wat Gegoogle uitkwam op de hele community rond de game met Youtube, Fora, FAQ's ... Van liefhebbers van over de hele wereld, waar je dan ook nog eens mee zou kunnen spelen en van leren, kreeg mijn zelfvertrouwen weer een boost en besloot ik om er mij dan toch nog eens achter te zetten. Zeker met het zicht op TTT2. De microbe is alleszins weer helemaal terug en daarom vind ik dit forum echt top. Leuk om te weten dat de liefhebbers niet zo ver weg zitten, want offline heb ik nooit echt uitdaging gehad. De meesten vinden het teveel denken (?) Voor mij is het denken met een soort van feeling, maar heb uiteraard nog wel even nodig om al die nieuwe technieken na TTT juist onder de knie te krijgen. En Tekken is het fijnst als je gevechten mooi zijn, vind ik. Tekken Hybrid heb ik ook sinds dit weekend trouwens. En in mijn geval is zo'n remake misschien niet zo slecht. Zo kan je de personages eerst nog eens puur basic doornemen en naderhand in T6 uitbreiden. Langs de andere kant is het ook wel jammer dat veel moves niet mee terug zijn genomen omdat die toen niet bestonden. Evenals het gemis van een online mode, al was dat wishful thinking waar ik van tevoren beter bij stil had moeten staan.
Favoriete Personage: Eddy (capoeirista), maar vind mezelf niet genoeg met hem zoals Eddy zou moeten zijn. Lei en Ling delen tweede plaats
Onuitstaanbare Personages: Christy, Alisa, Panda en Kuma
John
24 jaar
Mishima character liefhebber
Tekken 2 was mijn eerste Tekken. Had deze net na de release gekocht, nog voordat ik een PSX had.
Een uur lang op Kazuya gespeeld, die was toen lastig voor me.
Alle delen daarna meteen gekocht en grote fan van Tekken.
Zo'n 1,5 tot 2 jaar terug ook Tekken 1 nog gekocht om de serie compleet te maken.
Kom maar op met TTT2
Naam: Cumali
Nick: TheLastOttoman
PSN: Kurdminator
Main: Dragunov (Op dit moment)
Ik speel al heel lang SSFIV maar ben er nooit echt goed in geweest omdat mixups weggelegt is voor een paar vechters en mijn main is daar niet 1 van. Wat ik heb gemerkt met Tekken 6 is dat ik wel beter ben geworden in SSFIV omdat ik toch het beste heb proberen uit te halen van mijn main. Als een speelstijl van een spel mij beter aanslaat dan SF dan blijf ik liever bij die spel. Kyoko-Manjii liet mij een tijdtje geleden zien dat T6 echt goed en diep is en ik ben nu pas tot de conclusie gekomen dat het inderdaad het betere is.
Ik sta klaar voor meetings mits het te ver is (geen rijbewijs ) en ben open voor tips, truuks en kritiek. Wat ik echt wil leren is de opties die ik heb als ik op de grond lig want die snap ik nog steeds niet.
Nickname: Jules
Leeftijd: 13
Locatie/omstreek: Antwerpen
Welke Tekken's in bezit: Tekken 5, Tekken 6 (ps3,psp)
Hoeveel jaren speelervaring: 3
Meest gebruikte characters: Zafina, Eddy, Ganryu,Raven
Meest gehaatte characters: Lili,Steve, Kazuya
Speelt tegen andere mensen: Online of tegen vrienden.
Mening over eigen Tekken-kunsten: Ik faal vrij hard , met Eddy heb ik wel mijn eigen combo's ontwikkeld enzo, maar iedereen zegt altijd dat het een n00b character is... Ben atm aan het trainen met Zafina.
Herintroductie, probeer een beetje actief te zijn.
Nickname: VuMaster
PSN: VuMeester
Leeftijd: 18
Locatie/omstreek: Eindhoven
Welke Tekken's in bezit: Tekken 1, Tekken 3, Tekken 5 DR (PSP), Tekken 6 (PSP/PS3), Tekken Advance
Meest gebruikte characters: Lee, Marshall Law, Forest Law
Meest gehaatte characters: Eddy, Christie, Tiger
Speelt tegen andere mensen: Af en toe.
Mening over eigen Tekken-kunsten: Matig, heb nog veel te leren, pas een tijdje de DSS van Law onder de knie gekregen. Hoop nog wat te kunnen leren van jullie.
Nickname: Jules
Leeftijd: 13
Locatie/omstreek: Antwerpen
Welke Tekken's in bezit: Tekken 5, Tekken 6 (ps3,psp)
Hoeveel jaren speelervaring: 3
Meest gebruikte characters: Zafina, Eddy, Ganryu,Raven
Meest gehaatte characters: Lili,Steve, Kazuya
Speelt tegen andere mensen: Online of tegen vrienden.
Mening over eigen Tekken-kunsten: Ik faal vrij hard , met Eddy heb ik wel mijn eigen combo's ontwikkeld enzo, maar iedereen zegt altijd dat het een n00b character is... Ben atm aan het trainen met Zafina.
Eddy is totaal geen noob character als je weet hoe je met hem moet spelen, ze zeggen dat gewoon omdat he easy is om mee te buttonmashen (vooral de kickbuttons)
Ik vind zelf ni da het een n00b character is hoor, heb best wel wat goede combo's enzo met hem gemaakt . Maar idd, veel mensen noemen het gewoon een n00b character vanwege button bashing
Mijn naam is Daan ben 21 jaar oud.
Tsja ben een jongen zoals het al voor zich spreekt.
Woon in het eenzame limburg!, verder werk ik zelf full time in mijn ouders bedrijf, die een nagelproducten bedrijf hebben ( klinkt raar maar tsja.. tis waar haha )
Mijn hobbies zijn: Gamen,series/films, chatten is altijd gezellig !, enn gewoon lekker.. niks doen ?! en fitnissen.
Gaming history: Game zelf al voor een zeer lange tijd, waarschijnlijk rond de 12-14 jaar al, heb zelf ook op top niveau in verschillende spellen gedaan, zoals Guild Wars 1 waarin ik 4 jaar lang in de top 10 heb gespeeld waarvan 1 jaar lang op rank 1 gestaan.
En verder GoW ( Gears of War ) lan's gedaan en ook wel wat gewonnen ervan.
Verder speel ik nog League Of Legends, en Guild Wars 2
Heb zelf fighting games altijd leuk gevonden maar nooit echt de tijd voor ingestoken, maar daar wil ik nu wat verandering in doen
Had de forum al een tijd terug gezien, maar nu toch maar eens een account gemaakt aangezien TTT2 zo dicht bij is nu !, en misschien nog wel wat dingen leren en misschien ooit wel eens een toernooi proberen te doen en natuurlijk nieuwe mensen leren kennen.
tsja.. verder weet ik even niks te zeggen ^^ als er vragen zijn hoor ik het wel haha
Ik ben umop. Was een super smash bros. brawl player tot vorig jaar ofzo. Maar werd er een beetje moe van en had er geen zin meer in dus ben gestopt. Ging daar ook gewoon naar toerneys enzo dus was wel leuk altijd. Daarna ongeveer een jaar SFAE lopen spelen. Maar ik vind dat spel echt lamer en lamer op higher level.
Ik speel Tekken al sinds me childhood. Speelde Tekken 5. Stopte. En nu ben ik weer back in TTT2
Naam: Guido
Leeftijd: 19
Tekken games : Tekken Tag tournament 2 en Tekken 1 (ben een beginner)
Characters: Christie Monteiro, Jin Kazama, Lee Chaolan en Anna Williams
Hobby's: Games, Muziek en Films
PSN:Kippenvleugeltje
Laatst gewijzigd door Inferno187: 16 september 2012 om 19:59.
Realiseer me net dat ik me nog niet eens voor heb gesteld. Tijd om daar verandering in te brengen.
Naam: Andrey
Nickname: InfernoNL (PSN) Inferno NL (XBL)
Leeftijd: 24
Welke Tekken's in bezit: alles behalve advance
Hoeveel jaren speel ervaring: speel Tekken sinds deel 2, maar ben pas bij deel 5 dieper in de game gedoken.
Favoriete Tekken game: TTT2
Meest gebruikte characters: King, Asuka, Lars, Jun, Jaycee
Meest gehaatte characters: Chreddy, Williams zusters, Mishima's
Speelt tegen andere mensen: mn broer en paar mensen in mijn vriendenkring spelen het wel, maar 4 ofzo daarvan op gevorderd niveau.
Pleased to meet y'all!
Hoop veel goede games met jullie te mogen spelen.
Mijn naam is Pascal en ik ben 19 jaar.
Tekken Games: de eerste Tekken en Tekken Tag Tournement
Characters: Kunimitsu, beak, Yoshimitsu, Feng
Hobby,s: koken, games, films
Psn: pascalb1993
Ik ben de broer van Liquid cobra.