Namco Bandai Benelux zal alle kopers van Tekken Tag Tournament 2 als extraatje een poster meegeven. De meeste grote detailhandels op het gebied van games doen mee aan deze actie en de TekkenZone community mag medebepalen welke poster het zal worden.
Het betreffen de elf posters die voor de We Are Tekken competitie gemaakt zijn door professionele designers. Naast TekkenZone zijn er nog een aantal andere websites die een peiling hebben geopend waar men op zijn of haar favoriete poster kan stemmen. De optelsom van alle stemmen bepaald uiteindelijk welke poster je uiteindelijk in handen krijgt wanneer je de game op 14 september koopt. De winnende poster op TekkenZone kan uiteindelijk verschillen met de poster die bij de game geleverd zal gaan worden.
In Nederland doen de volgende winkels mee: 12Game, Bart Smit, E-Plaza, Free Record Shop, Gamemania en ToysXL. In België doen de volgende winkels mee: Consolefan, Free Record Shop, Gamemania, Playerone en Smartoys.
Bekijk de artworks hieronder en stem bovenaan de pagina op de poster die jijzelf het liefst wilt krijgen wanneer je de game aanschaft op 14 september.
Ik twijfel tussen Eddy, Law/ Anna, ik pak dan maar Eddy, Law want daar zit een favo van mij in en de poster is ook gewoon goed afgewerkt en je ziet hun gezicht niet :p
pfff. jullie hebben er ook helemaal geen kijk op
ze getekend in een ouderwetse tekenstijl lijkende op die van popeye en bettyboop,
vindt het zelf erg geslaagd
Ik heb op de Heihachi poster gestemd, grote knipoog naar de opening van Tekken 2, de schaduwval en regen maken het erg duister en dan nog Yoshimitsu's zwaard in beeld.
PS: eerste post geupdate met de exacte winkelketens die de overall winnende poster zullen gaan leveren
Ik heb op de Heihachi poster gestemd, grote knipoog naar de opening van Tekken 2, de schaduwval en regen maken het erg duister en dan nog Yoshimitsu's zwaard in beeld.
woow je hebt mijn gedachtens verandert ik kan niet kiezen tussen heihachi of jin maar ik denk dat ik tog mischien ga voor heihachi...tekken 2 heeft een van de beste intros en het ziet er echt epic uit met dat regen en bliksem ze hadden ook best kazuyas hand op heihachi's hoofd kunnen doen
ik wacht nogsteed op een poster met bijna alle character erop zoals bij alle tekkens als het nog kan en is er nog een datum tot waneer ik nog kan stemmen
Ja man, ik zou ook voor nummer 8 kiezen. Das wel fun om te kijken in mijn slaapkamer naast mijn blood vengance poster die ik heb gekregen tijdens de premiere van Tekken Blood Vengance