Namco Bandai Benelux organiseert op maandag 6 augustus speciaal voor de TekkenZone community een Tekken Tag Tournament 2 speelsessie. Tijdens deze middag kan je ruim een maand voor de release al kennis maken met de game.
De speelsessie vind plaats op het hoofdkantoor van Namco Bandai Benelux in Eindhoven. De meest recente build zal gespeeld worden, al zal dit naar alle waarschijnlijkheid nog niet de retailversie betreffen. Er zullen 8 set-ups aanwezig zijn, maar de verhouding PS3/X360 set-ups kan momenteel nog niet bepaald worden. Onder andere sticks zullen aanwezig zijn voor de deelnemers, maar het is aangeraden om een eigen controller mee te nemen voor de zekerheid. In aanloop naar de speelsessie zullen dergelijke details aangevuld worden en gecommuniceerd worden op TekkenZone en naar de uitgenodigde spelers.
Er zijn 15 uitnodigingen om weg te geven voor deze speelsessie op maandag 6 augustus. Het enige wat je hoeft te doen om uitgenodigd te worden op de speelsessie, is hieronder een reactie plaatsen met de mededeling dat mee wilt doen en mee kán doen. Plaatsen reserveren voor een grote groep mensen is niet toegestaan. De eerste 15 reacties zijn verzekerd van een uitnodiging, maar er zal een wachtlijst bijgehouden worden in verband met mogelijke uitval. Mocht je uiteindelijk gehinderd zijn, dan is het wel zo netjes om dat tijdig te laten weten. De eerste 15 namen die uiteindelijk bovenaan staan op vrijdag 3 augustus, worden maandag 6 augustus verwacht te komen naar de speelsessie in Eindhoven!
Kan mijn broertje van 16 ook hieraan deelnemen? Ik kan deze datum helaas echt niet, maar mijn broertje is echt gek op tekken, vooral Tag 1 speelt hij nu nog zelfs na al die jaren!
Kan mijn broertje van 16 ook hieraan deelnemen? Ik kan deze datum helaas echt niet, maar mijn broertje is echt gek op tekken, vooral Tag 1 speelt hij nu nog zelfs na al die jaren!