Is goed, ik zal proberen 2 (x4) tafelcontactdozen mee te nemen. Voor de rest kom ik alleen ja. Mocht er misschien nog volk geïnteresseerd zijn, s' avonds ga ik door naar Rumst omdat een kameraad van mij daar finale in een dj-contest speelt. Was daar enkele weken terug ook (voorrondes) en 't was best nog wel fijn feestje. Er wordt enkel met vinyl "retro" gedraaid, maar dat interpreteert elke DJ natuurlijk anders, in ieder geval is 't allemaal van voor 2000. Maar 't is ook wel een deftige zaal met comfortabele zithoekjes en zetels voor wie zich liever niet op de dansvloer waagt en de muziek staat niet te luid om te babbelen. Mocht er nog interesse zijn, het event staat op deze fb-pagina:
https://www.facebook.com/events/273193942747279/
Ik ben trouwens ook helemaal niet van die kanten, maar ga vooral om voor mijn kameraad te supporteren. En 't was de vorige keer wel leuk, ik zeg het maar. De dag staat natuurlijk helemaal in 't teken van Tekken Ik zie er naar uit. Trouwens nog een vraagje tussendoor. Maar is er soms een richtgetal van characters die je goed beheerst als ervaren speler? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen het slechts bij één houdt? Twee, vier ... zes? Want dat is abnormaal hoeveel keuze er is in Tekken 6 en soms heb je echt een andere personage nodig om sommige goede spelers te kunnen laten zweten heb ik al gemerkt. Thx, tot dan.
|