Met grote dank aan Namco Bandai Benelux kon je afgelopen kans één van de vijf uitnodigingen winnen om als één van de eerste Nederlanders de CG-film Tekken Blood Vengeance op 27 juli in een eenmalige bioscoopvertoning te bekijken.
Namco Bandai Benelux heeft er een schepje bovenop gedaan en heeft vijftien uitnodigingen beschikbaar gesteld. Dit houdt in dat iedere deelnemer aan de prijsvraag een uitnodiging gewonnen heeft voor de exclusieve screening van Tekken Blood Vengeance! De screening vindt plaats op woensdag 27 juli om 10:00-12:30 in Pathe Tuschinski, Amsterdam.
Naar aanleiding van diverse berichten of deze aan mij ontvangen zijn, ik heb al nadere reacties ontvangen van Matt1994, Kazlaga, Weezor, Snoops, Yuri_Pinda, The Black Komodo en Marin.
cool man ik ben 1 van de winnaars en dat hoor ik nog wel op mijn B-day om the horen dat ik een van de Nederlanders ben die screening mag zien is een leuk verjaardags cadeau
@ winnaars die hun gegevens nog niet doorgestuurd hebben: wacht hier niet te lang mee, ik heb ook een deadline aan te houden. Te laat/niet reageren = geen kaartje.
Ik heb nog twee laatste namen doorgegeven, nu afwachten of het nog in de gastenlijst verwerkt kan worden. Het is eigenlijk al aan de te late kant. Zodra dat gebeurd is, post ik het.
Edit: de namen zijn verwerkt. Dus voor de duidelijkheid: alle winnaars die hun gegevens naar mij opgestuurd hebben, zijn verwerkt in de gastenlijst voor morgen.