Laatst gewijzigd door Alucard: 20 december 2010 om 04:01.
Tnx all voor de felicitaties...
@ jebel tnx voor het begrip van ons vertraging op het toernooi zoals sharog al aangaf was echt een drama op dat moment aan te komen but we made it also.. by the way nice toernooi best wel redelijke opkomst,hele mooie locatie, en aardige mensen.. tnx voor de leuke dag en zal volgende x weer proberen te komen. en is trouwens de final ook upgeload effe kijken hoe ik speelde..
@sharog: ja we hebben echt gebikkeld om daar aan te komen. maar uiteindelijk zijn we niet voor nix gekomen. next time verwacht ik beter.. good play anyway..
@jie7: good play voor je eerste toernooi, nu alleen tegen wat meer betere spelers spelen hee, want dan pas zul je wat meer weerstand kunnen bieden tegen max of mij..
it was nice to meet u anyway.. see u at delft..
@angelo: meer spelen tegen de betere he haha, maar ik heb je zeker verrast met mijn julia.. moest effe wat goed maken om te laten zien lol.. maar tog props je liet de belgische spelers ook zien dat je from holland was.. daar was ik echt blij om!! keep it up n see u at delft..
@detrun: zie zeker dat je meer heb gespeeld, en hebt geoefend op jou stick de mishimas dash is al nice.. haha ja ik speelde kazuya die had je best wel door..:p toen was ik wel genoodzaakt geen risico's te nemen. dus moest ik maar paul nemen.. maar good play anyway...
vond leuk om iedereen ontmoet te hebben..
see ya at delft 22 januari..!!!
|