Elke dag jugglen FTW XD, ik doe het meestal zodak zkr ben dat staples er goed inzitten, ook zkr langs beide kanten oefenen :p.
Throwbreaken kan je ook oefenen in practice, hier is al discussie over geweest in vorige topics, maar ik vind persoonlijk dat het belangrijk is om de throw al te herkennen en te breaken.
Bepaalde strings kan je ook leren bukken of steppen.
Backdashen doe ik ook regelmatig langs beide kanten. Net zoals wavedashen doe ik ook regelmatig.
Ik ben hier maar wa aan het lullen eig. Offline battles doen tegen goede spelers blijft het beste natuurlijk. Ik heb hier weinig ervaring mee, daarom probeer ik zoveel mogelijk tegen goede spelers online te spelen, dit is het dichtste dat ik kom om beter te worden. Probeer hierbij wel mensen te zoeken met goede verbinding en mensen dat beter zijn als jezelf. Ik heb op deze manier ook al tegen een aantal heel goede spelers gevochten die hier ook op het forum zitten zoals desolution en sandilord. Je ziet echt dat deze spelers een stuk beter zijn als mij en dit is nog maar online, offline zullen ze nog strakker en preciezer spelen.
Ik hoop dat dit een beetje nuttig was
Jie
|