ik probeerde laatst toch maar eens de update 1.03 te downloaden van het ps-netwerk, maar het is niet vooruit te branden. 1% daarna is het "download error" ofzo. maar andere games updaten die m'n ps3 wel gewoon :s als iemand hier meer van weet hoor ik het graag.
hoe kan je met player 1 costume spelen in arcade want ik krijg elke x de player 2 versie het zelfde geld ook voor als ik vs battle doe en als ik bijv. lars heb gekozen terwijl ik hem niet wilde hoe ga je dan terug want ik probeerde op rondje te drukkken dan gaat hij verder (trouwens ik heb zowat elk knopje geprobeerd maar het costume verandert niet)
Nou vandaag voor de eerste keer in heel lange tijd weer eens ranking gespeeld.
Ik win alles (iets van ca. 20 matches) en toch demote ik in rank.
Omdat ik 1 keer een penalty kreeg, terwijl de ander wegloopt.
Ik heb het al minstens iets van 40 keer gehad. Maar dat ik een rank omlaag ga heb ik pas 5 keer gehad volgens mij.
Daarom ga ik het in de toekomst denk ik maar niet meer doen. Dat heb ik al eens eerder gezegd maar toch.
Nu komt het me echt de strot uit.
Ik ben nieuwsgierig of iemand hier ook al een last van heeft gehad ?
Ik heb nu nog geen demotion hier door gehad maar ik heb vaak last van DC van mijn kant dan. Ook de meeste die op rank spelen die spelen zo cheap da het gn tekken meer is vind ik persoonlijk. Het zijn meestal van die SPAM NOOBS. Drm beperk ik me tot het spelen van player matchkes. Ook al zal het volgens de meeste crap zijn omdat het nog steeds online is. Maar in Belgïe is er nu eenmaal niet zo'n grote community he :p.
Ik heb nu nog geen demotion hier door gehad maar ik heb vaak last van DC van mijn kant dan. Ook de meeste die op rank spelen die spelen zo cheap da het gn tekken meer is vind ik persoonlijk. Het zijn meestal van die SPAM NOOBS. Drm beperk ik me tot het spelen van player matchkes. Ook al zal het volgens de meeste crap zijn omdat het nog steeds online is. Maar in Belgïe is er nu eenmaal niet zo'n grote community he :p.
Jie
Ja ik geef je wel gelijk, ik woon ook niet in de buurt van de rest. Als ik tegen iemand wil spelen moet ik wel bijna online gaan. Ik woon in maastricht en daar is nog maar een iemand die tekken speelt en de rest is overgestapt op street fighter of soul calibur.
Hey guys, I am an great fan of the teken serie and since T6 came out on PS3 I bought it and then i saw jin kazama's leather jacket http://www.tekkenpedia.com/w/images/..._Rebellion.jpg
and i looked for it but cant find one like that one so I could use some help its been over an year now looking for it so i hope u guys could help me out.