Is het opgevallen dat Iniesta het doelpunt maakte?
Hij is doorslaggevend op cruciale momenten.
Champions league 2009 halve finale ; Iniesta maakt in de laast 3 minuten een doelpunt.
Wk 2010 Zuid-Afrika ; Iniesta maakt in de laatste paar minuten een doelpunt.
We kunnen zeggen wat we willen, maar ik zag dit aankomen voordat de wedstrijd begon. Ik zei voordat het WK begon gezegd dat Spanje zou winnen, maar zag het niet meer gebeuren na hun bagger spel. Toch hebben ze laten zien dat hun het betere land zijn.
Rood voor Johnny, onterecht, maar Spanje was duidelijk dominanter in deze wedstrijd. Vooral Robben heeft deze wedstrijd weggegeven met het belabberde afwerken. Spanje was in vorm, Puyol, Pique, Sergio Ramos, Busquets, Pedro, Xavi, Fabregas, en dan speciaal Iniesta, Villa en Casillas.
Het is zuur, maar niet totaal onverdiend, al was dit een prachtige finale en had Nederland het ook verdiend. Gio speelde een topwedstrijd. Ik vond hem zijn beste wedstrijd op het WK spelen, en zelfs de beste speler van Nederlands kant.
Wat had moeten gebeuren : V. Persie bank, Huntelaar spits.
V. Persie heeft het hele WK slecht gespeeld, schande dat Van Marwijk hem heeft opgesteld.
Het lijkt alsof ik Spanje loof, en dat doe ik ook want het is het mooiste team dat er bestaat, maar ik ben behoorlijk pissed off dat Nederland heeft verloren door een onterechte rooie kaart en Iniesta die in eerste instantie buitenspel stond.
Die beker gaan we nooit mee naar huis nemen...