Tja, mijn executie = waardeloos (ook toen ik op pad speelde), maar het zal verbeteren, ooit. Je zal wel zien, over 2-3 jaar zal ik wrs eindelijk kunnen backdashen, haha
Ah, dank je , ik kies mijn characters vooral op basis van uiterlijk of looks van vechtstijl. (Mja, op toernooien speel ik wrs alleen met Lili of Alisa. Executie met Lee en DVJ = niet zo geweldig )
Hmm, nu ik erover nadenk, Lars is ook wel nice. Hij heeft een leuk kapsel en uf+3.
Oh. Dat zijn veel subs.
Hmm, je vindt Mishima's wel leuk, niet? Ik herinner me dat je tijdens het toernooi zei dat Mishima's echt leuk zijn om mee te spelen Btw, wil wel eens tegen je Devil Jin spelen, weet eigenlijk nog niets van hem, behalve hellsweep, EWGF en db+2/ws44
aah in het begin is dat altyd oefenen vooral met mishimas.
Ja zodra je oefent dan komt het over 2/3 jaar wel goed hoor..
Geen dank.. haha ja doet de meeste mensen wel he...
Lars is zeker een goeie character
haha lol yes..
jeps klopt zijn ze ook maar heeft veel tijd en moeite om goed te beheersen.. speelde tegen v-four casuals met o.a mishimas
komt goed next tourney zullen we wel devil jin casuals spelen
hy heeft hele goeie touls hoor..
aah in het begin is dat altyd oefenen vooral met mishimas.
Ja zodra je oefent dan komt het over 2/3 jaar wel goed hoor..
Geen dank.. haha ja doet de meeste mensen wel he...
Lars is zeker een goeie character
haha lol yes..
jeps klopt zijn ze ook maar heeft veel tijd en moeite om goed te beheersen.. speelde tegen v-four casuals met o.a mishimas
komt goed next tourney zullen we wel devil jin casuals spelen
hy heeft hele goeie touls hoor..
Uhu. Denk wel dat de Mishima's het meeste oefening vragen.
Haha, hopelijk zal het dan wel lukken Haha, idd
Ik begin nu wel door te hebben hoe ik moet wavedashen. Ik kan het al 2x aan p1 en p2 side, 3 keer lukt nog net niet. Ben nog niet snel/handig genoeg. Mja, zal ooit wel lukken EWGF is ook wel nogal moeilijk consistent te krijgen
Hmm, mja, zal eerst Devil Jin masteren, dan Lars oppikken. Of gwn de basis leren
Ja, juist, je zei dat tegen Dennis.
Ah, ik zou graag Devil Jin casuals willen spelen, maar kga wrs niet kunnen komen, communiefeest van neef = 1 mei (de datum van volgend toernooi, denk ik) O_o
Uhu. Denk wel dat de Mishima's het meeste oefening vragen.
Haha, hopelijk zal het dan wel lukken Haha, idd
Ik begin nu wel door te hebben hoe ik moet wavedashen. Ik kan het al 2x aan p1 en p2 side, 3 keer lukt nog net niet. Ben nog niet snel/handig genoeg. Mja, zal ooit wel lukken EWGF is ook wel nogal moeilijk consistent te krijgen
Hmm, mja, zal eerst Devil Jin masteren, dan Lars oppikken. Of gwn de basis leren
Ja, juist, je zei dat tegen Dennis.
Ah, ik zou graag Devil Jin casuals willen spelen, maar kga wrs niet kunnen komen, communiefeest van neef = 1 mei (de datum van volgend toernooi, denk ik) O_o
Nou ik weet zeker dat ze de meeste oefening nodig hebben zijn het moeilijkst op hoog niveau consistent te spele..
ja gewoon veel oefenen dan komt het wel goed hoor..
mwa wavedash is nie belangrijk..
is meer om flashy te spele..!!
EWg is wel belangrijk om te kunne..!!!
Ja ben benieuwd devil jin mirrors dan
ja lars kan je daarna altijd nog doen
oh ok is dat v four dan..?
cool zulle we wel op een tourney xtje doen
herriner me daaraan ok
oeps dat is wel jammer hoor
Nou ik weet zeker dat ze de meeste oefening nodig hebben zijn het moeilijkst op hoog niveau consistent te spele..
ja gewoon veel oefenen dan komt het wel goed hoor..
mwa wavedash is nie belangrijk..
is meer om flashy te spele..!!
EWg is wel belangrijk om te kunne..!!!
Ja ben benieuwd devil jin mirrors dan
ja lars kan je daarna altijd nog doen
oh ok is dat v four dan..?
cool zulle we wel op een tourney xtje doen
herriner me daaraan ok
oeps dat is wel jammer hoor
Peace
Ah, dat 'hoog niveau' zal voor wat later zijn. Spreek me maar over 5 jaar nog eens aan, dan ben ik er hopelijk wel
Idd, veel oefening. Zal wel lukken.
Mja, idd, maar wavedash = nice. En je moet toch wel wat hebben geoefend om dat te kunnen Idd, zal moeten werken aan mijn EWGF. Timing van EWGF is nogal hard. Oh well
Haha, verwacht maar niet teveel, ik zal wrs hellsweep spammen, ofzo
Tja, mijn executie is zo teleurstellend, dat ik heb beslist om alleen met Lili te spelen + ondertussen de basis van Devil Jin leren, Lee ken ik al wat meer.
Uhu, V-Four = Dennis. Hij is lid van de 2-man Vietnamese community. Ik ben er ook lid van
Ik zal je er zeker aan doen denken, zal je wel aanspreken op één vd volgende toernooien, als mijn ouders me er naartoe laten gaan
Ah, dat 'hoog niveau' zal voor wat later zijn. Spreek me maar over 5 jaar nog eens aan, dan ben ik er hopelijk wel
Idd, veel oefening. Zal wel lukken.
Mja, idd, maar wavedash = nice. En je moet toch wel wat hebben geoefend om dat te kunnen Idd, zal moeten werken aan mijn EWGF. Timing van EWGF is nogal hard. Oh well
Haha, verwacht maar niet teveel, ik zal wrs hellsweep spammen, ofzo
Tja, mijn executie is zo teleurstellend, dat ik heb beslist om alleen met Lili te spelen + ondertussen de basis van Devil Jin leren, Lee ken ik al wat meer.
Uhu, V-Four = Dennis. Hij is lid van de 2-man Vietnamese community. Ik ben er ook lid van
Ik zal je er zeker aan doen denken, zal je wel aanspreken op één vd volgende toernooien, als mijn ouders me er naartoe laten gaan
haha ik hoop liever over 3 jaar..
komt goed joh...
uhuh lol zal je dan wel tips proberen te geven..
mwa daar kan altijd op geoefend worden..
goeie beslissing dan
jaa dat d8 ik al ma vroeg het voor de zekerheid effe
haha lol hebben jullie samen een community opgestart
haha ik hoop liever over 3 jaar..
komt goed joh...
uhuh lol zal je dan wel tips proberen te geven..
mwa daar kan altijd op geoefend worden..
goeie beslissing dan
jaa dat d8 ik al ma vroeg het voor de zekerheid effe
haha lol hebben jullie samen een community opgestart
yes is cool let me know
Haha, ik zal het proberen. 3 jaar, dat gaat wel lukken.
Ah, is goed. Ik kan zeker wel wat tips gebruiken.
Idd, dat kan je altijd oefenen. Dus dat komt wel goed
Haha, dank je
Ah, ok dan Um, inderdaad Mja, de Vietnamese community werd uitgeschakeld door Snorbaard op het toernooi. Moet meer trainen, zodat ik zijn Steve kan afmaken, ofzo
Haha, ik zal het proberen. 3 jaar, dat gaat wel lukken.
Ah, is goed. Ik kan zeker wel wat tips gebruiken.
Idd, dat kan je altijd oefenen. Dus dat komt wel goed
Haha, dank je
Ah, ok dan Um, inderdaad Mja, de Vietnamese community werd uitgeschakeld door Snorbaard op het toernooi. Moet meer trainen, zodat ik zijn Steve kan afmaken, ofzo
Zal ik zeker doen
Haha thats the spirit hoe jou daaraan cool..
ja zal je wel et nodige vertellen en wat ik weet want ik kan nog steeds zoveel leren hee
jaa precies ma dat dat komt wel goed joh
No tnx doe ik graag
haha lol heeft die jullie eruit geknikkerd
ik won tege hem steve vs steve kan je nagaan en dat is zijn main
en speelde steve ma vo de lol haha losjes
Haha thats the spirit hoe jou daaraan cool..
ja zal je wel et nodige vertellen en wat ik weet want ik kan nog steeds zoveel leren hee
jaa precies ma dat dat komt wel goed joh
No tnx doe ik graag
haha lol heeft die jullie eruit geknikkerd
ik won tege hem steve vs steve kan je nagaan en dat is zijn main
en speelde steve ma vo de lol haha losjes
moet je doen
Heh, ik zal wel zien ofdat het lukt, aangezien ik alleen in weekenden mag spelen van mijn ouders. Dus ja, het gaat wel een tijdje duren voordat ik EWGF consistent krijg. Moet zelfs nog leren spelen met stick, laat staan dat ik EWGF consistent krijg
Ah, is goed. Haha, tja, als jij het zegt
Haha, ok dan. Goed zo
Uhu, dat was hij, denk ik. Hij speelde met een Hori real arcade pro 3 stick.
Oh, serieus? Hmm, en ik kan me herinneren dat ik jouw Steve versloeg, in de poules. Oh well, ik had wrs geluk
Ait ja gewon oefene zo vaak jy kan en wilt
en ook enigzins plezier oefene dat maakt het dan nog veel leuker zodra je merkt je boekt vooruitgang op een leuke manier
ja ik oefen nu ook stick dat is egt moeilijk whoa
jeps komt goed gewoon genoeg oefenen
aitz cool
ja met een petje en hori stick
uhu het was 10-1 vo mij in casuals
jaa dat was een beetje jou voordeel miste wat juggles
ma ft 10 tege lili met steve zou ik wel winne..
btje geluk dan
Tegen mijn Kazuya en D'Jin moet je eens proberen, die overleef je niet, hoor. Ik kan er perfecte juggls meedoen met EWGF, de Spinning Demon Kick en Tsunami Kick. Met Devil Jin gebruik ook veel Devil Twister, met Kazuya DGF.
Tegen mijn Kazuya en D'Jin moet je eens proberen, die overleef je niet, hoor. Ik kan er perfecte juggls meedoen met EWGF, de Spinning Demon Kick en Tsunami Kick. Met Devil Jin gebruik ook veel Devil Twister, met Kazuya DGF.
hmm klinkt best wel overtuigend over jezelf???:O
wil wel een moneymatch tegen je spele..
als je durft..