Het was weer een leuke toernooi!!Ook strak geregeld qua tijd!!Props!!Ook special thanx aan Dutchnoobz voor de monitors!!
@Sabre & Ceb: Thanks again for coming to Holland!!Too bad we couldn't play more matches after the tournament.Thanx for the casuals and see you guys soon in Germany ^^
@Wogus:Kon dit keer wel merken dat je niet op je best speelde.had ook niet anders verwacht als je tot 6 uur in de ochtend tegen de Duitsers zat te spelen xD Zelfs in zulke status top 3 weten te behalen =)
@Kyoko: Goed gespeeld!!Op het toernooi komen wij altijd weer tegen elkaar te staan lol xD ASUKA!!!!!!!
@Sofiane:Ook goed gespeeld, jammer van die laatste juggle op mij xD Ook wij komen elkaar altijd tegen..
Haha steef lees niks over mij in je post ben ik nou egt vergeten dan...
jammer dat ik met jou geen casuals heb kunne spelen
Nee man, maar ik kan niet IEDEREEN gaan noemen die er was. E aangezien wij helemaal niet gespeeld hebben was er weinig te melden....maar binnenkort wel ff meeten.
Ik ben niet ver gekomen mah heb tegen kei harde players gespeeld dus vrij logisch hahaha.
Ik zal mijn best doen om vooral Sofiane, Doggfighter, Flora en DeTrun te verslaan.
Eugene jou krijg ik ook nog hahaha, ik ben jou ook niet vergeten hoor
Flora, onze casual match was helaas na 1 potje (winst voor mij xD) afgelast, ik kijk ernaar uit om bij de next tourny langer cas. matches te kunnen spelen.
Je blijft nog altijd mijn rivaal, Flora vs Mike FIGHT!!!!!!!!!
Hopelijk als alles goed gaat kan er weer een tourny komen in amsterdam in een nieuwe zaal.
Laatst gewijzigd door AzuRe AuRoRa: 14 maart 2010 om 20:33.
Ik hoorde Wogus ooit zeggen dat Marin alleen maar kennis had maar dat niet echt goed toepaste in de praktijk. Ben je hier op teruggekomen Wogus?
Volgende toernooi wil ik er zeker bij zijn, en dan vooral om mijn skills te meten met spelers als : Vatel, Marin en Sandilord. Waarschijnlijk zullen zij wel winnen, maar ik zou het er toch op willen wagen. Als Marin op het volgende toernooi geen Baek speelt zal ik met Baek spelen.
@Flora & Detrun, Ik ga een volgende keer zeker met Kuma tegen jullie spelen. xD Detrun, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ik verheug me op het eerst volgende toernooi dat jij er bent. Ik heb je al een paar aanboden gegeven, dus als je je van gedachte veranderd hoor ik het graag
Laatst gewijzigd door Alucard: 15 maart 2010 om 13:13.
Gepost door Malekith
Citaat:
Iedereen bedankt voor de props!!^^
Het was weer een leuke toernooi!!Ook strak geregeld qua tijd!!Props!!Ook special thanx aan Dutchnoobz voor de monitors!!
@Sabre & Ceb: Thanks again for coming to Holland!!Too bad we couldn't play more matches after the tournament.Thanx for the casuals and see you guys soon in Germany ^^
@Wogus:Kon dit keer wel merken dat je niet op je best speelde.had ook niet anders verwacht als je tot 6 uur in de ochtend tegen de Duitsers zat te spelen xD Zelfs in zulke status top 3 weten te behalen =)
@Kyoko: Goed gespeeld!!Op het toernooi komen wij altijd weer tegen elkaar te staan lol xD ASUKA!!!!!!!
@Sofiane:Ook goed gespeeld, jammer van die laatste juggle op mij xD Ook wij komen elkaar altijd tegen..
Ook wil ik iedereen bedanken in mijn poules!!Keep it up!!
Ik wou zelf ook meer casuals spelen tegen andere spelers.Was wederom weer leuk om bekende en nieuwe spelers te zien.
Sensei is not naming mine name..
al hoewel dat ik sabre tog heb geklaard
hy wil revenge op mij in berlijn lol
mja ik heb nu weer nieuwe doelen met tekken zal daar wel voor gaan in het volgende toernooi in mei..
i will keep super practice with both sensei's
Malekith and Wogus...
en natuurlijk ok met Kyoko manji...
@Flora & Detrun, Ik ga een volgende keer zeker met Kuma tegen jullie spelen. xD Detrun, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ik verheug me op het eerst volgende toernooi dat jij er bent. Ik heb je al een paar aanboden gegeven, dus als je je van gedachte veranderd hoor ik het graag
Ah. Doe maar. Wie is je main, heb je eindelijk een keuze gemaakt?
Tja, dat zal wrs niet het volgende zijn, als die op 1 mei plaatsvindt. Dus wrs het toernooi daarna
Ik snap wel je laatste zin niet. Ik kan niet volgen
Ah. Doe maar. Wie is je main, heb je eindelijk een keuze gemaakt?
Tja, dat zal wrs niet het volgende zijn, als die op 1 mei plaatsvindt. Dus wrs het toernooi daarna
Ik snap wel je laatste zin niet. Ik kan niet volgen
Mijn main heb ik nog steeds niet gekozen, maar het wordt Lee, Raven, Baek of Kuma.
Hopelijk zie ik je dan.
Nou, net zoals bij dit toernooi, dat het twijfelachtig was of je kon komen, gelden al me aanboden ook nog voor het volgende toernooi die je komt. (Profiel berichten)
gefeliciteerd Malekith met je nr1 en ook props voor de runner ups
het was een goed toernooi, netjes geregeld enzo. ik lag er helaas wel al snel uit maar daardoor heb ik in iedergeval wel hele goeie casual matches kunnen spelen.. no presure XD
Ben weer aan het seeden , Ik moest mn laptop wel even uitdoen, was ook al 2 dagen SFIV aan het seeden iemand pm'de iets over usenet, Heb geen idee hoe het werkt, en ik ben nog bezig met andere dingen, Dus als je dit zelf zou kunnen fixen, zou ik het erg waarderen. (Ik ben lui)
Bedankt allemaal voor een leuke ervaring ondanks ik gewoon niet aan mijn niveau toekwam. Waarschijnlijk te moe of te veel gezeur gehad met de heenreis :S maar daar moet het niet alleen aan hebben gelegen. Allemaal bedankt jullie zijn top gasten!
Mijn main heb ik nog steeds niet gekozen, maar het wordt Lee, Raven, Baek of Kuma.
Hopelijk zie ik je dan.
Nou, net zoals bij dit toernooi, dat het twijfelachtig was of je kon komen, gelden al me aanboden ook nog voor het volgende toernooi die je komt. (Profiel berichten)
Oh, ok. Probeer maar snel een beslissing te maken, is wrs handiger.
Oh, juist. Dank je, doe me er maar terug aan denken als we beiden naar het toernooi kunnen komen, anders vergeet ik het wrs
komt goed. Doggfighter was er ook? Weer wat geleerd Spreek me volgende keer idd ff aan, dan weet ik wie wie is.
Zal ik volgende keer, ik stond wel vaak bij jouw, maar je was vaak geconcentreerd bezig, tegen Wogus volgens mij.
Ik wou nog wel dingen vragen, komt de volgende keer wel.
Ben weer aan het seeden , Ik moest mn laptop wel even uitdoen, was ook al 2 dagen SFIV aan het seeden iemand pm'de iets over usenet, Heb geen idee hoe het werkt, en ik ben nog bezig met andere dingen, Dus als je dit zelf zou kunnen fixen, zou ik het erg waarderen. (Ik ben lui)
ik kan het wel uploaden naar usenet duurt paar uurtjes, maarre moet het dan eerst hebben.
verschil is dat je nu 15 GB wilt seeden met MAX 100 KB/s.
terwijl als je het 1 x upload naar usenet, dat wij het dan allemaal (tegelijkertijd) kunnen downloaden met bv 2.5 MB/s
maja, boeie? ETA 40 weken hahahaha ga ik et rond kerst checken
nou goed van je om de poules door te komen is al een goede result...
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
nie eens welcome back alucard
nice result
w8 ma kyoko jou ga ik ooit weer es een x nakken zodra ik zafina door heb
good play man was kansloos tege zafina
Alucard...
Congrats met je 4de plaats bro
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door Malekith
Citaat:
Iedereen bedankt voor de props!!^^
wederom weer leuk om bekende en nieuwe spelers te zien.