Main 1: Lili
Sinds ik haar zag in de eerste T5: DR-trailer, wou ik gewoon dat zij mijn main werd. Brutaal, rijk meisje met flashy moves, lolita-looks en damage? Nice.
Subs: Ik weet het nog niet zo goed, eigenlijk. Ik ben wel geïnteresseerd in meerdere characters: Lars, Steve, Alisa, Asuka, Leo, Zafina, Lee, Xiaoyu. Waarschijnlijk zal ik eerst met Alisa beginnen
asuka omdat ik vroegen met jun speelde dus ja toen zy in het spel kwam was de keuze snel gemaakt en in t6 is ze met haar nieuwe moves nog beter geworden.
leo idd ook vanwege de vechtstijl en was al meteen fan vanaf dat ik haar (of hem, nog steeds beetje onduidelijk)in de eerste trailer zag.
alisa heb ik pas een paar dagen als main, of dat is de bedoeling. moet nog wel veel oefenen met haar maar vooral vanwege haar crazy moves en combo's en ze vecht gewoon fijn.
nina en dragunov waren mijn mains vanaf tekken 1 en dr nus wil hun ooknie egt kwijt maar focus me eerst ff op de bovenste 3 en daarna die 2, maar nina blijft altijd dat was mijn eerste main en is nooit meer weg gefgaan dus waarom nu wel.
1 asuka- still love her
2 leo- still sweet
3 dragunov- still cool
4 lee - was vroeger in dr mn main maar ben hem een beetje vergete in t6. but he's back
5 miguel- ook een beetje vergeten character maar bleek tog wel fyn te zijn
nina en alisa zyn weg ze ware het tog niet voor my
Citaat:
Waarschijnlijk zal ik eerst met Alisa beginnen
begin met asuka! veel leuker naar myn mening maar zelf wete hoor!
begin met asuka! veel leuker naar myn mening maar zelf wete hoor!
Ja, ik speelde met Asuka in Tekken 5, maar sinds Tekken 6 nam Lili de plaats van main over. En nu ben ik aan het twijfelen tussen Asuka en Alisa. Ik ga toch nog voor een tijd met Lili spelen, ik moet nog wat leren, voordat ik een tweede character ga leren
Bryan omdat hij top tier is
Lili omdat zij top tier is
Jin omdat hij baas is
Heihachi omdat hij oud is
...
Ok, Bryan is gewoon ziek. Goede damage, goed arsenaal aan safe moves, op zich wel een redelijke wall carry, de taunt mixup na B! en natuurlijk taunt~2,1,4/B4/FF2/JU in de hoek. Plus hij is een killing machine met nul persoonlijkheid, gotta love it.
Lili was de bron van al mijn haat in Tekken 5 DR, uiteindelijk ben ik toch wel bijgedraaid en begon ik haar een interessante char te vinden met ook een goed scala aan safe moves, zeer goede damage, goede pressure, goede moves voor oki.
Jin omdat ik gewoon van pitbullen houd en omdat hij gewoon veeleisend is om mee te spelen.
Ja en ondanks de zware nerfs die de Mishima familie kreeg (met uitzondering van Lars, maar toch, waarom Jin's damage nakken) blijft Hei hele goede mids hebben en hij heeft zijn badass longcoat weer terug.
1-Asuka) Zij blijft mijn trademark voor internationale toernooien.Heeft een stijl wat moeilijk is te masteren op een hoge niveau.Zij heeft niet echt sterke punishers, maar haar defensive tools maakt het weer goed met b+3, b+1+3, d+3+4 etc..Asuka is een character waar je veel tijd moet insteken.Ik steek in haar 3 keer zo meer tijd dan Paul en Lars bij elkaar, en dan nog heb ik het zwaarder met haar.Ik zie het als een uitdaging om met haar te winnen =)
2-Paul) Op dit moment mijn 2e keus voor internationale toernooien.Beetje het tegenovergestelde als Asuka, hij is meer aanvallend en heeft betere punishers.Met punishers zoals d+1+2, b+1,2, qcf+2 etc.. is Paul aardig sterk tegen mensen die unsafe spelen.
3-Lars) Ik speel hem vanwege zijn stijl.Had al tegen iedereen gezegd dat ie een van mijn mains zou worden ondanks dat hij low of top tier zou worden, blijkt hij een van de beste characters te zijn.Hij heeft echt goede punishers zoals 2,1, f+2,4, f~b+2,1, f+1+2 etc..zowel zijn defensive en aanvallende tools zijn topnotch =)
zoals ik al zei main ik nu Bob,
Verder speel ik ook met Baek, en ik ga beginnen met Miguel.
Aangezien ik sinds Zaterdag echt ben begonnen is het nog wennen, maar ik ga vooruit
Paul = Mijn nieuwste main. Power House hard hitter. Wat zoek je nog meer?
Law = Snel sterk makkelijk leuk. Wie houd nou niet van dat schreeuwtje als ie iets doet?
Feng = Mijn tekken 5 main. Verdedigend Power house Ja power house ja! Juggles zijn easy
Steve = WOOOOOT Boksen flicker sidesteps PUCH HARD love die gast.
Bryan = Phenomenal juggler blijft gewoon een harde gast.
King = I LOVE WRESTLING SO I LOVE KING!
Christy = Lekker(L).. En capuera is hip
zit nu beetje met asuka te klote... niet heel erg moeilijk, haar juggles en bound zijn simpel. alleen het punishen is wel beetje vervelend soms. (vergt veel kennis van andere characters)
zit nu beetje met asuka te klote... niet heel erg moeilijk, haar juggles en bound zijn simpel. alleen het punishen is wel beetje vervelend soms. (vergt veel kennis van andere characters)
Op een hoge niveau heb je een sterke mind nodig om met haar te spelen.Nu ben ik wel benieuwd wat je kan met haar tijdens Tekken Mash (mocht je met haar spelen).Anders wil ik wel sessies met je doen.
Juggles zijn makkelijk omdat je voor jezelf makkelijk maakt.Iedereen heeft moeilijke en makkelijke juggles.Anders heb ik wel wat lastige juggles voor je =)
Zoals die ene van Paul met CH b+2, qcf+1, demo man? pfftttt!!!
-peace-
die is vrij makkelijk vergeleek met paar andere paul juggles die just frame links hebben met ff buffers in recovery die bijna niet te doen is zelfs in practise.
qcf+3+4 ff+1, f+1+2 B!
qcf+3+4 f+4 ff n d+1,4,2
of ch 4, ff n 1, b+1,2 B!
of 3,(2) CH, ff n 3,2, f+1, ff~n~b+1,2 B!
of ff+4, ws+4, d/b+2, b+1>2 B!
of CH b+2, d/b+2 b+1,2 B! qcf+2, ff+4