De eerste trailer van de verfilming van Tekken is op het internet verschenen, welke je hieronder kan bekijken. De trailer laat veel materiaal van gevechten zien.
De film verschijnt naar verluidt op 15 april 2010, al is dit officieel niet bevestigd. En ondanks eerdere berichten is het nog steeds mogelijk dat de verfilming in de bioscoop zal gaan draaien in Europa. Hier volgt ongetwijfeld meer nieuws over gedurende de tijd.
Gebaseerd op deze 2 minuten ziet het er niet erg slecht uit, kwalitatief beter dan de gemiddelde Street Fighter verfilming. Yoshi kwam er trouwens behoorlijk vaak in voor, vind ik. Z'n T3-T5 kruising ziet er niet slecht uit
Ik ben zeer tevreden over wat ik heb gezien, ik had namelijk een stuk slechter verwacht vanwege de slechte verfilmingen zoals StreetFighter of DBZ. Zeker een Must-See movie voor mij
Oh, dit is nice. Leuk om eens een trailer te zien. Go Law! (Cung Le, de Law-acteur, is een Vietnamees, net zoals ik ) En Taiyo Sugiura (Lee), Hyun Kyoon Lee (Hwoarang)! Spijtig dat Lili er niet is
Oh, dit is nice. Leuk om eens een trailer te zien. Go Law! (Cung Le, de Law-acteur, is een Vietnamees, net zoals ik ) En Taiyo Sugiura (Lee), Hyun Kyoon Lee (Hwoarang)! Spijtig dat Lili er niet is
Paar dingetjes:
- Typo in Eddy's naam.
- Jin's trademark kapsel komt er niet in voor.
- Jin en Christie worden een stelletje. (WHAT! Waar is Xiaoyu?)
- Raven's DR kostuum is dan wel weer chill.
- Heihachi lijkt niet maar toch lijkt het me wel een goede acteur voor hem. Misschien dat hij net iets te evil is.
- Bryan is Brits en ziet eruit als crap.
- Jammer dat alles zich afspeelt in een kooi.
Ik ga 'm zekers kijken.
Volgens mij zitten er ook andere vechters in, die voor ons onbekend zijn.
Ze moeten natuurlijk ook zware verliezers hebben.
Ik zag namelijk ook een acteur in die op een worstelaar leek.
Ik ben benieuwd of ie als nog in de bios komt.
Die Brit ken ik dat is Gary Daniels en normaal ziet hij er beter uit vind hem hier maar mager uit normaal is hij steviger gebouwt. Ik heb hem op myspace en facebook. Een schitterende acteur.