Ik vroeg me af of ik nou de enige ben die dit probleem heeft. Sinds de patch is de online mode vele malen verslechterd. Ten eerste duurt het vinden van een match (op default settings) bij zowel player als bij ranked vele malen langer dan voorheen. Bovendien heb ik na 10 matches nog geen enkele fatsoenlijke match gehad. Bij matches met een uitstekende verbinding verslechterd het in de loop van het spel zo erg dat het onspeelbaar is.
Voorheen was de lag irritant, maar nu is het voor mij totaal onspeelbaar!
Ik zou met kabel spelen als je dat al niet deed, maar de patch heeft zelfs de meest skeptischen op tekkenzaibatsu blij gemaakt. En mij ook =) Voorheen was trouwens het wachten op een FATSOENLIJKE match veel langer, aangezien die er heel weinig waren.
Ik vind de Online Mode zodanig beter dat ik vaker online ga spelen. Niet alle tegenstanders met 5 balkjes leveren een lagloos gevecht, is mijn ervaring though.
Het ligt aan jou gozer.
Met 4 en 5 balkjes kan ik op reflex/reactie reageren en weet ik gewoon alle juggles vlekkeloos uit te voeren...dat was voorheen onmogelijk.
Ik vroeg me af of ik nou de enige ben die dit probleem heeft. Sinds de patch is de online mode vele malen verslechterd. Ten eerste duurt het vinden van een match (op default settings) bij zowel player als bij ranked vele malen langer dan voorheen. Bovendien heb ik na 10 matches nog geen enkele fatsoenlijke match gehad. Bij matches met een uitstekende verbinding verslechterd het in de loop van het spel zo erg dat het onspeelbaar is.
Voorheen was de lag irritant, maar nu is het voor mij totaal onspeelbaar!
hier kunnen we niet veel mee.. geef je internet proveder eens op en doe dit eens http://www.speedtest.net/
Voor de mensen die nog steeds problemen hebben... Zorg ook dat je PS3 in NAT2 runt door wat gaten in je router te prikken (niet letterlijk), zie deze link: