Het was om eerlijk te zijn vrij slecht geregeld allemaal. Van NB was er niemand aanwezig, alleen 2 (aardige) gasten van volgens mij Gameaddicts ofzo. Helaas zijn deze heren niet zo bekend met T6, waardoor ik de game uiteindelijk heb staan installeren omdat we anders verschrikkelijke wachttijden zouden hebben. Er waren 2 hdtv's en we stonden met z'n allen op een heel smal stukje halverwege de trap, vrij slecht gekozen. Het was single elimination.
Opkomst was 14 man vd 26 inschrijvingen. Ik ben nog op het laatste moment erbij gekomen. Zou niet meedoen en meeten met Ricardo, en hij had zich al eerder ingeschreven.
Knoppen hebben we gewoon begin vd ronde ingesteld. 2 Rondes. In eerste instantie was het na 1 match al klaar, maar dat is gelijk na protest veranderd in best of 3.
@Jake: haha, ik dacht dus ook dat we een special edition kregen. Weet je wat er in het special edition doosje zat...?????? Een shirt. Medium. Grijs met in het japans tekkenlogo en een 6. That's it.
Nu zijn Ricardo en ik dus door naar de finale op 3 december, een donderdag. Goede kans dat ik gewoon moet werken dus moet nog maar kijken...
Bboy: Ricardo (Kyoko) is de nummer 2 van NL. Hij speelde absoluut niet op zijn gebruikelijke niveau. Als hij op dreef is, verwacht dan niet dat je een kans maakt. Niks persoonlijks overigens.
Het algemene niveau was (behoorlijk) laag. Zowel Ricardo als ik speelden niet goed, misten veel maar wonnen nog steeds.
|