Gepost door Reincarnate
Citaat:
k ben denk ik wel de snelste met platinum k had em vrijdag gehaald en 2 november had ik plat
jullie gasten hadden em een week van te voren was gewoon te makkelijk deze plat
ik heb nightmare train op hard gehaald toen ik nog aan het farme was voor s rank items XD
You're soooooo cool, lol!
Als het nou voor een ECHT moeilijke game was, ok! Maar niet voor een game die IEDEREEEEEN platinum heeft. Grapjas.
Had de game ook eerder, maar ik verzette me tegen SC. Wilde wel al die coole effecten en hoorde iedereen praten over dat ze hem platinum hadden, dus ging ik toch ook maar scenario'en. Binnen 5-6uur had ik em ook platinum. Kwam er zelfs pas na het verslaan van jin achter dat je m.b.v. items sterker kon worden:p en er rpg elementen in zaten. Toch maar even ge-equiped voor de nightmare stage. I guess I'm cool too! jeeeh!
Vind die trophies echt dom btw. Ze konden beter meer trick related trophies doen naar mijn mening. Er zijn teveel samenhangende trophies. Alisa op de hoogste niveau krijgen is bijvoorbeeld hetzelfde als speel alle SC levels uit:S of kill 1000 tegenstanders en kill 2000 tegestanders:S. En waar slaat het op om 10 tegenstanders het water in te slaan?
Kortom: niets speciaals; dit spel "platinummen",
|