Nou, laat ik maar weer beginnen, want dan vind ik leuk ;P
Ahw, wat een lol heb ik gehad en wat was het weer een geweldig toernooi! Ondanks dat we ong. 3 uur later begonnen en de tafelvoetbal het niet deed xD
Ik ben 7e ;O
@Marijn:
OML, wat een meligheid xD! Met de natuurwandeling, gele auto's, controllers om mee te vechten en tafelvoetbal met M&M's als voetbal xD
MAAR! Je speelde wel vals
Toch die stomme Baek nemen eeh! Anders was ik misschien wel doorgegaan --'! Maar ja, goede plaats heb je bereikt
@Demonitzu:
Whaha, je was wel echt vet blij met je kadootje eeh ;P! Jammer dat we t nog niet konden gebruiken xD. Heb je nog ergens blauwe plekken gekregen O_O??
Okey, ik dwaal af...
Ahw, wat een adrenaline jongen! Jouw Roger is echt niet goed snik! Ik dacht: NEE! Daar gaat mn grootspraak xD, het was echt heeeeel lastig ;S
@Ryder:
Nou, aan casual matches waren we uiteindelijk wel toegekomen ;P, goede Law en Anna, goed dat je met ze doorgaat! Ik hoop snel wat te kunnen afspreken ;D!
@BigBoi0:
Okey, ik had maar 1 match tegen je gespeelt, maar dat was ook wel een vrij pittige ;S
Geweldige Law! Ik hoop echt nog n keer tegen je te kunnen spelen!
@ActionPaxion:
Laten we t daar maar niet over hebben, ik werd geconfused als ik weet niet wat! Gelukkig dat t casual was ;P. Leuk om je ontmoet te hebben!
@Yogarine:
Ahw, so sorry dat je er door mij al bijna gelijk uit lag ;S! Ik had nog andere matches van je gezien en toen leek je idd echt veel beter dan tegen mn Lili! Sorry van de M&M's xD
@Malekith:
DankuDankuDanku....
Voor de casual matches
!
Heel erg leuk was het om tegen je Lili te mogen spelen en nog leuker dat je haar in BR gaat bespelen!! Dan wil ik zeker eenrematch
!
Proficiat BTW
@Neoninja:
Alleen maar omdat ik t ff wil zeggen: Wat n superaardige en ontzettend goede speler is dat xD!
@Wogus
DankuDankuDanku
Voor de casual matches
Ik wilde even een kleine verbetering laten zien dan het toernooi hiervoor =]
Heel erg bedankt!
@Kyoko Manjji
Nouw,,, die vent was boos O_O!
Jemig, wat een gedrag ;O! Maar ik blijf de lijn volgen!! Alsmaar rechtuit ;P
ZO xD
Dat was t denk ik xD