Big thank you to Erdalista first. Nice tournament, very friendly guys in Germany. Hope to meet you guys again!
net 14 uur geslapen was wel hard nodig ben nu wakker.
chin lekker voor je dat je moest werken
Nederland staat op de kaart! Met name chin, adjai en hamid hebben goed bewezen dat de NL-top toch wel met de EU-niveau kan meedraaien (ricardo was al bekend). Ikzelf heb helaas me niet kunnen bewijzen (heb veel last van mijn zenuwen op toernooien). Ik hoop dat ik hier iets aan kan gaan doen anders heeft het voor mij geen nut om toernooien te draaien in het buitenland.
In het begin heb ik casuals tegen Sephiroth (FR), ombre?? (FR), VR-FIST (CZ) en een duitser die feng/steve speelt. Allemaal ft 5 en resultaten waren:
vs Sephiroth (Steve vs Devil Jin - 5-2)
vs ombre (Feng vs AK - 5-4, heel solide speler met Armor King)
vs VR-FIST (Steve vs Heihachi - 7-1)
vs die duitser (5-0)
en toen dacht ok ik ben wel opgewarmd..
Resultaten van spelers laat ik aan ze zelf over. Ik werd 2e in een poule met 5 spelers. Mijn poule bestond uit Mashter (PL), Captain abuse? (DE), Funky Z (DE) en nog een wang speler. 1e potje moest ik gelijk tegen captain abuse. Ik wist niet wie hij speelde en zelf speelde ik heel slecht (mijn zenuwen weer). Hij won 2-0. Daarna was ik gelijk pissed en moest ik tegen Mashter. Hij kwam behoorlijk arrogant over en ik weet nog dat ik verloor van zijn law in UT5 ofzo. Tot mijn verbazing had hij ook de score van ons 2 al opgezet (2-0 voor hem) terwijl het niet eens was gespeeld. Dus besloot ik om mn best te doen en won ik 2-1. Eerste potje law was hij kansloos (3-1 in rondes ofzo), 2e potje schakelt hij over naar Marduk won hij. Derde potje was het over want enige wat hij deed was FC mixups met marduk en throwen. Met zon gare stijl kan je niet nog een keer winnen dus won ik 3-0 in rondes en alle throws escaped
werd uiteindelijk een tie met mashter ieder 3W en 1L. Ik dacht dat ik 1e werd sinds het onderling gelijk stond maar de duitsers hanteren de regels van de saldo dus werd ik uiteindelijk 2e.
na de poules moest ik tegen Yobo uit Duitsland. Alle nederlanders keken mee, en nog steeds heb ik last van mijn zenuwen. Waarschijnlijk overschat ik onbekende spelers waardoor ik vaak de neiging krijg om te defensief te spelen (waarschuwing probeer dit niet uit bij de Tekkenzone toernooi, dan werkt het niet
). Uiteindelijk won ik 3-0 van hem maar ik was duidelijk niet tevreden over mezelf. Ik maakte teveel fouten omdat mijn handen trilden etc. etc.
Daarna moest ik gelijk tegen Sora uit Italie. Een baek speler en onbekend voor mij. Niemand keek mee van de nederlanders terwijl de italianen duidelijk met zn allen achter hem zaten. In ieder geval hij won 3-0 in rondes. Ik speelde wederom te zenuwachtig en te dom en kon niet in mijn ritme komen. Hij was overiges redelijk solid, maar ik weet zeker dat ik hem in een FT10 makkelijk kan hebben. Hij gaat de volgende keer echt zien
3 uur later!
kon ik mijn loser bracket match spelen. Gelijk uit ritme moest ik tegen Sleps uit Tsjechie. Hij versloeg me in de poules bij UTX heel close 2-1 en hem moest ik dus ook hebben. Maar ik verloor kansloos 3-0. Hij moest het veel hebben van zijn ws2 met devil jin. Het was een speler die werkelijk niet aanpast op de andere speler. Ik weet van mezelf dat ik beter ben maar ik was erg geschokkeerd. Waarschijnlijk zijn het de 3 uren waar ik geen fuck heb gedaan + mijn zenuwen dat ik bang ben ofzo. In ieder geval lag ik eruit. Hij moest later tegen SabreDabre en verloor kansloos 3-0. Ik besloot m uit te dagen (Sleps) FT10 en ik won duidelijk 10-1 Steve vs zijn mishimas. Hij gaf later ook aan hoe ik van hem kon verliezen en voor mij blijft het ook altijd een raadsel. Ik heb een psychologische begeleiding nodig met faalangst ofzo.. Stefan help me
naderhand heb ik nog tegen een duitser gespeeld genaamd Funky Z en dat werd 16-0 voor mij ofzo. was een aardige jongen maar hij moest nog veel leren.
einde toernooi en zie jullie op tekkenzone 4 toernooi
ik ben nog steeds boos dus jullie gaan echt zien lol