Een cynic kan worden beschreven als iemand die geen hoop meer heeft dat er iets uit de toekomst komt dat goed is, en ik vind het steeds moeilijker om te begrijpen waarom elke gamer geen Cynic zou zijn op dit punt.
Phil Starring Morgan Free man zou je laten geloven dat hoop jouw magische shild is tegen de tegenspoed van leven. Maar de games industrie heeft onze schild gepakt in ons konten gezet en heel vaak geschud, het is beter dat we het nu thuis laten.
om het op een andere minder stomme manier uit te leggen.
als je bij het bewijs van de laatste tien jaar gaat en er gewoon van uitgaat dat die nieuwe sonic the hedgehog de normale troep wordt
dan zal je je hart niet opnieuw gebroken krijgen.
Dus een mediocre E3 komt langs voor deze mediocre jaar in gaming.
Nintendo heeft met trots gezegd wat ze met de wii gaan doen, wat de wii zowiezo zou gaan doen. terwijl Microsoft en Sony druk bezig zijn met wie de andere console de pest kan kopieren.
En natuurlijk een paar opkomende gametrailers.
maar sinds de kwaliteit van games word bepaald door een roulet wiel waar de nummers 1 tot 13 gesmeerd zijn met pus, dacht ik dat ik beter kan in vliegen en laten zien dat we nog steeds in een wrede corrupted samenleving wonen die jouw behandel net als een vogel met een portomenee.
hier is waarom gij all hoop moet verbannen voor de glimmende objecten die voor ons worden opgepakt om te kopen.
ok de eerste is Prince of Persia.
Nou ik vond de Sands of Time trilogy de beste series van de laatste console generatie. Ik paus evve voor een moment zodat jij je sokken kan vinden die net ontplofte.
ok de vecht system was een mandje van puf in game 1
en game 2 struikelde een beetje toen de prins weg ging van zijn angst medicatie.
Maar overal de characters waren goed en de tijd controle gameplay werkte heel goed met een sudden death platforming tot het punt dat ik steeds voor de rewind knop zoek elke keer als mijn boterham op de grond valt. Het lijkt erop dat de nieuwe Prince of Persia dat allemaal weg neemt en hete olie op onze ogen pist.
Het lijk erop dat de achtergrond gaat van de historische Arabische setting naar ergens tussen Final Fantasy 10 en 12. en als je kijkt naar de character desgin lijkt het erop dat de concept artist daar een paar vakanties heeft gezeten. Mischien is Prince of Persia juist goed voor de gronds realiteit met wat arabische mythe,
maar fuck dat, kinderen zijn in anime deze dag.
Dus kom laten we allemaal op de plafond springe gekleed als twats.
Over dat gesproken,
FF13 heeft ook een trailer en het lijkt goed. Natuurlijk LIJKT het altijd goed. Mijn philosophy met gametrailers is dat footage van pre rendered cinematics niet tellen en als we dat in gedachte houden,
is de eigelijk lengte van de ff13 trailer is 0.3 van een seconde.
de rest bestaat uit enthousiaste 12 jarige die rondrennen en die heel erg verkeerd vet zijn, en geven absoluut geen hint over de storyline.
Maar met een edjucated guess zou ik zeggen dat het waarschijnlijk gaat over een evil bedrijf, 1 of meer helden die ooit zijn geassocieerd met zelfde, een halve gebakte anti/industrieele hippy subtext, en al in al is wat je zou krijgen als George Lucas zijn brein zou vallen en hij een nieuwe Star Wars film zou maken met alles wat er goed vanaf vervangen met idiote cg en lachelijke angst, oh wacht. (star wars 3)
Dee nieuwe Resident Evil 5 trailer laat zien dat Capcom de aanklaging van racisme counter attacke door een afrikaanse witte vrouw als side kick in de game te zetten.
Ik weet zeker dat de gameplay goed zal zijn want Resident Evil 4 was ook goed. en het lijkt dat er niets is veranderdt.
van geinfecteerde spaanse dorp naar afrikaanse geinfecteerde dorp
en de dialoog zal vast weer slecht geschreven zijn.
Nu Fallout 3.
Voor degene die opletten zullen zien dat all deze games sequels zijn en voor de gene die niet opletten, OI (klap klap)
E3 was meer een sequel boulevard dit jaar.
Wat? Is er een virus dat hier rondgaat dat alle creativiteit vermoord ofzo. 20 jaar geleden in de 8 bit dagen games konde over franse chefs gaan die op gigatische insecten reden en met de andere hand een pistool vast houden die dinosaurussen neerschiet.
Nu is een game orgineel als de main character een snor heeft.
Anyway om weer op topic te komen, Fallout 3 is een rpg die gaat over een armored man met een snor die een ruine van een stad onderzoekt. Waar iedereen een zombie of een eikel is. Ik geef toe het lijk heel mooi maar zo deed ook Oblivion, games die heel mooi lijken in foto´s een cutscene´s en die in het einde als viese afwas water spelen.
Pase in Coint is de gedemonstreerde combat system waar de game naar een dramatische punt gaat die kijkt hoe jij een succesvolle kill doet, dat is leuk voor een paar keer maar sinds het de hele tijd gebeurt weet ik zeker dat repetition het naar beneden haalt.
en als laatste een kleine berichtje over Gears of Wars 2... dat was het.
Dat concludeert deze kleine avontuur in sport spoiling
en ik wil duidelijk maken dat ergens in mijn stene hart dat ik open ben dat deze games potential leuk zijn, behalve FF13 natuurlijk.
Maar mijn voornemen is niet om te trollen voor eens
maar om te debateren at het de meest logisch is om pessimistisch te zijn.
Als het spel goed is mooi, maar als het spel slecht is heb je niets verloren. en om niet te zeggen de voldaanheid die je krijgt dat je ebter wist dan fanboys, dat daar omhoog staat naast het winnen van een schoonheids wedstrijdt tegen Steve Bushny maar toch.
Laat jezelf nooit opgewonde raken over een trailer.
Tenzij het eentje is van de watchmen movie
oh yess, ik kan nooit genoeg van blauwe mannen wiens celestials eruit hangen.
|